Peace

2011年6月8日星期三

SunWay Lagoon...

今天我和大部分的boy junior 去sunway...
with kai yee and shervin..wana and eyka..
because wait for mavinesh mum to bring his belt for him..
some of them go to sunway first..me and mavinesh..two ma latt lou..
wait for next train...whatever :)

breakfast Pizza hut...Oh damn..morning only la...
but it's okay..happy is the most important thing..=D
go into sunway lagoon at 12.00p.m...

可爱吧?就是我哦xD
















其实我很懒得放照片拉xD...今天死命跟kai yee 拍照...
讲真我很bekcek..那些要玩水先的人咯xD
害我们拍不到照片T_T...
该死的人...把我丢进水...吓死我!也气死我!
相信他们也懂他们惹火了我=X

第一次将敢玩那些小时候不敢玩的东东...
结果doufu and shuji and mavinesh最胆小xD
Thanks Renkai and leon keep sit with me and play =)
不懂说什么好..玩得很开心..玩那些转360 的东西..
笑死我..逼了doufu and mavinesh玩..结果finish le...
我们喊we want more we want more..结果再来一次
doufu 在那边骂fuck your ass fuck your ass!笑到我pokgai

5点多冲凉去找东西吃...
走了很多该死的冤枉路!!
对不起大家...

终于到了kimgary...没东西做..玩参饮料
够力!-.- 有video xDD...希望shervin 还是很开心
虽然和一班cheer de 人<3

下一轮!唱K!!在下一轮!genting!!!=D

不想讲了因为某些事情我又不开心了...
我希望我的"新"朋友不会好像“旧朋友“
</3


I hate stalkers like seriously...Like lan ah?!





why you always like this....are you really care about me?
my heartbroke into piece everytime when u care about me..
or ignore me..why i cant forget about you....FMl

没有评论:

发表评论